Celis M.

Schreef:

Ik was reeds geruime tijd op zoek naar een stereoset van een betere kwaliteit dan ik gewoon was...

Ik had goede contacten met een winkel in Leuven en op een detail na was er zo goed als een koop gesloten... maar de man kon naar mijn inziens toch niet die dingen leveren waar ik naar op zoek was.  Hij wou me eigenlijk een bepaald Japans merk slijten waarvan ik weer het gevoel had dat het reeds voorbijgestreefd was!

En toen was er dat salon voor audiofielen in Edegem... In de eerste kamer waar ik binnenstap word ik al snel overvallen met de vraag of ik de bestelling wil plaatsen bij zijn echtgenote en de bon wil ondertekenen...!  Blijkt dat Peter zich van klant vergist had... maar in diezelfde ruimte stond wel de apparatuur die ik reeds in Leuven een keertje gehoord had...  Ik maak met Peter verder contact achteraf en wordt bij hem op bezoek uitgenodigd om de nodige vergelijkingen te kunnen doen tussen de verschillende mogelijke sets versterkers en boxen...  Peter en Isabelle spaarden tijd noch moeite om me te laten luisteren naar de verschillende mogelijkheden.  Ik heb daar dan ... de bon ondertekend.  De korting die ik in Leuven zou gekregen hebben liet ik er achter, maar die service die ik als een meerwaarde erbij kreeg, was onbetaalbaar.

Bij de aflevering van de toestellen bleek dat er een verschil was in de kleur van de displays “en het is juist bij zo'n moeilijke leverancier”, vertelde Peter erbij... Ik had dan een wat minder enthousiast gevoel.

Een paar weken later staat Peter echter fier met een nieuw toestel met dezelfde displaykleur bij mij... hij kreeg het toch voor mekaar!

Besluit: het is niet altijd beter goedkoop te kopen, maar ook eens naar de service te kijken waarop je mogelijk kan rekenen!!!

Ik had ook graag hulp gekregen bij het aankopen van mijn muziekinstallatie.